9C's slutproduktion!!

Ohhh vad jag önskat att jag kunde ladda ner filmen någonstans :'<
9C hade sin slutproduktion idag, och den var askul!! Fan vilka talanger dom har X'D
Bjöd både på sång och dansuppvisningar, heh, och sina roliga sketcher...
ASSÅ LOL bara för dom ska jag gå kvar i kultur nu. Ska inte byta till FRI. Nehh.
Bara för att jag vill ha slutproduktion med min bästa klass sen <3 :'D

HahahehehhhäÄHähähHäHeehHEhehUHuHiOIhehh... Ylvas Maltesers sitter kvar på grenarna XD
Hon skrev typ "Hej" på dom och sa pressade hon fast dem på grenar här och var...
Dom är populära bland flugorna, usch. x'd


HAHA SOOOOOOO Gud vad jag längtar till nian nu assåe .___.

PS; måste visa hur OTROLIGT ÄCKLIG skolans mat är.
Det där är en potatis. :/


Ljud-Johan och Putte ftw :'D XD


Kommentarer
Postat av: A-M

Ja, det lät riktigt kul de du berättade i bilen....Mamma, får jag diska :-)

Hur har du lyckats med att sätta in en bild på bloggen tagen med mobil??

Usch, ni måste ha himla konstiga potatisar i skolan, den ser juh svart ut i mitten.

Bra att vi har god mat hemma :-).

Nu drar jag till jobbet.

Kramen

2009-04-04 @ 08:46:59

Kommentera hur mycket du vill! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0