Ska kanske sluta ta bussen...

Nu har dom verkligen gjort bort sig, enligt mej.
Vilken reklam asså!
Hamnade bakom en buss häromdan. Gissa vad för reklam jag såg?
En reklam för skor med denna slogan; "Gå istället."!
WTF!!?? Är det verkligen så bra att klistra på en buss?
Det kunde väl lika gärna ha stått "Skit i bussen"....
Dumma SL -_-"


Remembered något nu... En quote. Kommer inte ihåg från vem.
Såg väl den på någon icon.

"We live in a community where the pizza delivers faster than the police arrives"

Riktig tankeställare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman,

jag är ledsen att jag inte fått i väg något grattis på din stora dag. Men vi har det lite tufft för tillfället, en hel del sjukdommar och jobb och sånt som gör att man är så trött och lätt glömmer allt! Jag är bara glad att jag kommer ihåg att hämta barnen på dagis just nu. Har börjat jobba igen efter mammaledigheten på 4 ½ år. Så det är mycket som ska klaffa med tre barn, jobb och allt runtomkring! Visst det är bara en massa ursäkter, men alla är vi i olika skeden i livet, i bland är det upp ibland ner och i bland lite båda två! Jag hoppas du hade en trevlig födelsdag. (jag glömde även min svärmors födelsedag som var häromdagen...) Jaaa, det är lite mycket som händer i mitt liv just nu... huvudet ner och fötterna upp!



Kram på dig och hälsa till mamma.

2008-10-20 @ 22:36:55

Kommentera hur mycket du vill! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0