Ouch!

Owww... Vi hade orientering idag på idrotten. Jag brukar gilla orientering, så jag såg fram emot det.
I mellanstadiet hade vi en liten skog att springa i.
Men nu i högstadiet när jag kom fram.... Skogen var ENORM!
Myrstackar, uppförsbackar och elstängsel. AJ!
Nu sitter jag och skriver med ömmande ben  och en massa skavsår. Hjälp mej nån TT.TT
*suck*. För att hitta kontroll 10 och 11 var man tvungen att gå brevid ett elstängsel, eller genom en tätbevuxen skog.
Min grupp valde stängslet. Men det borde vi inte ha valt, för där fanns en massa myrstackar!
Säkert 10 stycken med ungefär tre meters mellanrum mellan varandra!
MYROR! Såååååå äckligt när dom kryper upp på en. Stod där och stampade som en tok!
På vägen tillbaka så kom ett får i fårhagen fram till oss, så vi gav den lite gräs. Plötsligt hör man bräkanden
och så kommer alla får i hagen rusande emot oss! Jisses, vad de trängdes vid stängslet!
Och så fanns det ett jättegulligt lamm där <3
Så vad kan jag säga om orienteringen tillslut? Bortsett från fåren....
JOBBIGT!


Kommentarer
Postat av: A-M

Åhhhhh, du skulle packat ner lite lamm i väskan och tagit hem!!!!!

2008-09-08 @ 16:00:13

Kommentera hur mycket du vill! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0