Ny blogg :o

Mwaha, då var man här igen! Ny blogg, nya förhoppningar.
Jag hoppas då att denna blir lite mer populärare. Och så hoppas jag förstås att jag skriver lite mer i denna.
Vad kan jag berätta nu? Första inlägget. Det är väl viktigt. Första intrycket.
Tänk om man träffar någon för första gången och så kanske denna person
ber en att hålla i något värdefullt. Vad händer om man tappar den av misstag? Man kanske blev
puttad av någon. Men oavsett vad så tror jag inte att man får hålla i något värdefullt tillhörande
till den där personen nå mer...
Det är väl samma sak om bloggar? Om jag skriver något tråkigt nu... Så kommer säkert mina besökare inte komma
tillbaka. Trist. Så jag anstränger mej verkligen nu för att inte låta tråkig. Men det kanske jag gör
utan att jag märker det? Huh, men iaf så försöker jag.


Hmm... Vad kan jag berätta? Vad jag gör just nu kanske? Tja, jag är sjuk.
Stannar hemma från skolan. Börjar känna mej bättre, faktiskt.
Om jag är frisk imorgon så åker jag till min kompis. Vi planerar att ha kul i Sony Vegas pro 8.
Det är ett bra videoprogram, jag rekkomenderar det starkt!
Ja... Sitter och stirrar på en liten Monchichi som hänger på skrivbordlampan.
Monchichi, stavas det verkligen så? Du vet dom här små gulliga ap-nallarna...
Dom var väldigt populära förut. Med rödvita haklappar.
Jag har många sådana. Undrar om jag ska leta upp dom...


Kommentarer
Postat av: Liisa

Svar: Jag har lärt mig och fått alla tips från www.designadinblogg.se spana in den! :D

2008-09-04 @ 19:08:04
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: Liisa

Svar: Lycka till! :D

2008-09-04 @ 20:04:33
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-05 @ 01:29:04
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: A-M

Åhhh, vilken fin blogg du skaffat dig.

2008-09-05 @ 06:28:16
URL: http://lappan.blogg.se/

Kommentera hur mycket du vill! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0