Macromedia flash pro 8...

Nu har vi börjat på ett spel istället. Ett Naruto quiz.
Det är jättekul, vi ritar på en ritplatta som kopierar in bilden till datan direkt.
Det är som att rita på skärmen.
Macromedia flash pro 8 är vad vi använder oss av.
Undrar hur långt quizzet ska bli... MOHAHA, 20 FRÅGOR!!!
Det blir mycket att göra. Videon kan vi göra senare, världen går inte under om den inte blir klar denna helg.
Såå... Nu är vi påväg ut. Jag behöver frisk luft... MYCKET frisk luft... Can't breathe... *kvävs*....
Så, hörs senare xD
Bai Bai!
(FYI: Jag vet att jag stavade fel. ;])


Kommentarer
Postat av: A-M

Jag kan inget om Naruto så det quizet kommer jag ej klara av. See you later alligator :-)

2008-09-07 @ 09:56:12

Kommentera hur mycket du vill! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0