AGAIN??? XD

Hohoho nu stack Karin på draman också! Fast egentligen kom hon aldrig.. ^^
Alla liksom dampade loss i dramarummet och kastade dessa kort som jag berättade om förut!
ALLA MED KORT var på ENDAST MIG. Jag blev bombad. T.T
Sen så sprang jag och Ylva ut i korridoren brevid och hon försökte lära mig att låtsas svimma trovärdigt O.O XD
Asså det var fett kul för vi skulle gömma oss för Karin men hon kom jueh aldriih!!!

Det var liksom mörkt i omklädningsrummet och jag kunde bara utskilja Ylvas konturer, och så gick hon
fram till spegeln där hon stannade och stirrade på den. Hon såg läbbig ut ;o
Sen helt plötsligt så ramla hon ihop på golvet och jag blev helt "WHUT THU PIIIIIIIIP!!??"
Teaterapa =>_>=

Imörrn ere klassfest..... Asså jag vet inte vad jag ska klä ut mig som eftersom att temat är blandat T~T
Så jag går nog med normala kläder... Eller nåt......... Bueh XD 
Asså det kommer att bli fett kul!

TEEHEE


Kommentarer
Postat av: A-M

Pluggar ni öht i skolan? :-)

Nädå, det är kul att läsa att ni har skoj.

Hoppas du får det riktigt roligt på klassfesten ikväll.

Vi ska plocka ihop lite lampor och sånt under dagen.

Love ya!

2008-12-05 @ 05:54:07

Kommentera hur mycket du vill! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0